View Full Version : Hacker :-/
MaSt3r.3d3r
13th November 2004, 00:20
Ehm lueget eu das a....
(Ok ihr chönds eu nöd aluege =) Will ich das wies usgseht nöd def :( )
Ufjedäfall chan mer uf dere Site die neuschte Hacks für Warcraft III go aluege gah....Erschreckend oder?? Chan Blizz da nüt mache? Also irgendwie münd sie die Site ja kenne oder? Suscht schick ich sie ine -_- Ich chönnti mir denke das sie sich das zunutze machet zum updatet z si was Hacks abelangt oder?
MfG
3d3r
DowN
13th November 2004, 00:24
naja, erstmal würd ich den link wieder wegeditieren. denn auch so verbreiten sich vielleicht solche hacks. :)
MaSt3r.3d3r
13th November 2004, 00:27
Ja ok! Das wird jetzt nüt dra ändere! Meh oder weniger chunnt dete au nöd druff a... Die Hacker werdet vo Blizzard sowieso relativ schnell gfunde und bannt....
MfG
DowN
13th November 2004, 00:33
glaubs mir doch. :)
skilled.ch ist eine offizielle blizzard-fanseite (oder so), und da stehen doch keine Links zu Maphacks im Forum. Wenn dus nicht tust, dann tuts einfach ein mod, aber das ist ja nicht Sinn der sache. :)
Chan Blizz da nüt mache?
ironie an: esch doch keis problem, oder? d'häcker wärded jo sowieso verwütscht. ;)
MaSt3r.3d3r
13th November 2004, 00:37
Ja mit de Zit scho! Das isch scho klar! Aber öbs jetzt meh oder weniger sind stört nöd! Chunnt nüme druff a bi sonere Zahl....
Der_tolle_Emil
13th November 2004, 09:08
Maphacks sind sehrwohl erkennbar, aber es wird dennoch immer wieder neue geben, die unerkannt bleiben. Es ist auch nicht umsonst so, dass es viele Hacks gibt, die genau 4, 5 Leute verwenden, und nach einer Banphase wird er erst released, sofern die Testaccs nicht resetted wurden, weil dann klar ist, dass er für gute 3, 4 Monate damit spielen kann, weil Blizzard einfach nicht häufiger bannt.
Aber solang die Spieldaten weiterhin auf den Client PCs sind (was sich nie ändern wird), wirds auch Hacks geben. Ich find aber dennoch, im Vergleich zu StarCraft sinds extrem wenige mit Hacks. Ich selbst hab glaub ich erst 4 Games hinter mir, wo ich mir sicher war, der Typ hatte einen Hack. Das ist relativ wenig. Bei SC wars locker 1 von 4
MaSt3r.3d3r
13th November 2004, 12:10
Ja ich han mich jetzt mal uf dere Site erchundiget :rolleyes: =) nei ich han dänk nüt gholt! Aber nur zum gseh was es alles so git! Isch ja huere crass ^^ S git ja vilmeh als ich mir dänkt hetti! Wän jetzt Blizz die Site kännet würdet chönntets sich ja scho Vorteil drus schaffe oder?
MfG
3d3r
DowN
13th November 2004, 12:13
blizzard kennt solche seiten eh.
Der_tolle_Emil
13th November 2004, 12:46
So viel gibts gar nicht. Das einzige, was einen wirklichen Spielvorteil schafft ist ein Maphack, alles andere funktioniert im Battle.net eh nicht.
MaSt3r.3d3r
13th November 2004, 12:48
Dän bin ich ja beruight ^^
Chakra
13th November 2004, 18:29
us wellem johrhundert chunsch du master?
MaSt3r.3d3r
13th November 2004, 19:37
OmG was sött jetzt de Kommentar wieder?
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.