PDA

View Full Version : z 12 uhr vs t 3 uhr

[Hoschi]
12th February 2002, 21:14
ich pile als zerg nid was ich mache ka uf dere posi... dr terra sezt tanks so uf sim plateau, dass ich kei hatch unte setze cha... fe kanni au nid mache, will main zimlig ungschüzt isch und wenn ich f lurks mach, denn schiesse tanks vo obe abe und ha eifach zwenig lurks ohni fe... was sölli mache...

midget
12th February 2002, 22:24
gg, exiten

t auf 3 is obergecheate - nun moege einer widersprechen

mfg
midi

craNk
12th February 2002, 22:59
lt is terramap

oder kennt ihr sonst ne map auf der der terr von seiner startpos so weit ins zeug hinaus schiessen kann?

midget
12th February 2002, 23:12
sickel!!!

ShaD
12th February 2002, 23:57
LT ist KEINE terra map. auf jeden fall nicht im bw. naja usf dier pos ist schon bissel dumm für den zerg*gg* aber ka was machen ich wär eh der terr;)

Ma[GG]oT
13th February 2002, 09:10
T killen bevor er tanks hat ( Lings)

WO anders exen und dann von da prod. usw
(muts)

~Unbi~
13th February 2002, 09:42
hatch aufem choke machen... exen kannst auch an der natural.. einfach fast mus oder fast drop machen dann haste auch keine probs mehr mit cliff tanks.... wenn clifff drop erforschen würde ich auf lurk techen könntest aich einen slwo drop versuchen beim terr
---> meistens sehr effektiv!

sChObSi
13th February 2002, 11:49
das einzige was du auf der pos machen kannst is 9 gas ode rso und fast lurkx mit 1 hatch mit speedies dazu

möchte aber anmerken dass man auf der pos sowieso gleich aussteigen auch kann da man da von jedem guten terr sowieso geownt wird

12-3 zvt kannst du nicht gewinnen
12-3 zvp is auch sauschwer,aber wenigstens zu 1% schaffbar

~Unbi~
13th February 2002, 12:40
darum gibts soviele die das game nach 1 min wieder verlassen weil sie den terra auf 3 uhr sichten :( oder schon nach 10 sek wenn sie einen map hack haben :p

[Hoschi]
13th February 2002, 14:42
@Cold... e T numme mit Speedies kille isch glaubs rächt schwer, wenn er paar Rines i dr choke stoh het...

und das mitem exe (egal ob natural oder andere startpos)... du bruchsch denn jo huere vill sunkens + ling um die denn z'sichere... du bruchsch sunkens in main und sunkens an exe... und dr igang kasch ebbe nid zue mache, will suscht dr terra vo obe uf sunkens und uf hatch schiesst... na egal... e andere kolleg het au gseit, dass die posis total imbalanced sind... na was solls :-(... ich ha zum glück jo nid so e GameI map, wo ich i däm mu zu 90% uf 12uhr start :-((((

-=@]-DaJ-[@=-
13th February 2002, 18:16
hehe was dr Hoschi het e gamei map wo er zu 90% uf 12 startet und ich uf 3, und er denn s game ganz schnell wieder verloht :) oder er am afang extra slots wechslet zum nit uf dere posi z'si??
:rolleyes:
nei ez isch würkli scheiss blöd imbalaced....aber mich krats net weil:
Originally posted by ShaD
ich wär eh der terr;)
:D :D :D :D :D :rolleyes:

[Hoschi]
13th February 2002, 21:46
Originally posted by -=@]-DaJ-[@=-
hehe was dr Hoschi het e gamei map wo er zu 90% uf 12 startet und ich uf 3, und er denn s game ganz schnell wieder verloht :) oder er am afang extra slots wechslet zum nit uf dere posi z'si??
:rolleyes:
nei ez isch würkli scheiss blöd imbalaced....aber mich krats net weil:

:D :D :D :D :D :rolleyes:

du weisch genau was das für e blödi GameI isch ;-)

craNk
14th February 2002, 13:08
lt is ne terra map

ansonsten, sag mir wieso nid!

sChObSi
14th February 2002, 13:09
lt is zerg map
alles mit sicherer gas exe is zerg map ^^

kiRby
14th February 2002, 16:45
Originally posted by sChObSi
lt is zerg map