View Full Version : Skiferien 03: Abrechnung
Psycho-Cleaner
26th February 2003, 18:51
Da mir der alte Thread wegen dummheit abhanden gekommen ist fasse ich mich kurz, ich wäre froh wenn ihr mir alle das Geld so schnell wie möglich auf mein Postkonto überweisen könnt.
Kosten:
Wohnung: 2174.-
Teilnehmer: 6
Kosten/Pr. : 365.-
Schüler: 265.-
Verdiende: 465.-
Aussrechnung für die Personen v1.01:
Farmi:
Wohnung : 465.-
Bettwäsche: 20.-
Kurtaxe: 12.-
Total : 597.-
Bezahlt: Nein
Frefi:
Wohnung : 265.-
Total : 297.-
Spörri:
Wydler:
Total : 497.-
Moschti:
Anpassung wurden zugunsten der Nichtverdiener vorgenommen
Zu bezahlen ist das ganze auf mein Postkonto:
50-357280-4
PS: Für MaC habe ich gedacht, dass wir nichts verlangen da er nur eine Nacht anwesend war ... und wer nachrechnet und unstimmigkeiten findet, ich habe zu meinen ungunsten die Beträge auf gerade Franken gerundet und das defekte Glas kostet uns 3.- die ich übernehme, weil ich sie in der Abrechnung vergessen habe :)
Psycho~Farmer
26th February 2003, 18:57
Geld-her-anforderung die zweite:
Ich machs wie cleani und editiere einfach jedesmal den thread hier. Ich hab mal gedacht, das benzingeld teilen wir einfach unter den mitgefahrenen personen auf, einwände sofort posten :)
hab das benzin mal auf 100.- abgerundet.
Cleani:
Einkäufe: 72.-
RAM: 103.-
--> Deine 497 - 103 - 72 -40 - 29= ~250.-
Frefi:
Benzin: 20.-
--> 92.-
Bezahlt: Joa
Spörri:
--> 92.-
Bezahlt: Nö
Widler:
--> 92.-
Bezahlt: jup
Moschti:
--> 92.-
Bezahlt: Nö
silent Bob
26th February 2003, 20:42
ich hätt noch Bier von Sylvester und TV Gerät und vielleicht fällt mir noch was ein, was noch draufgehört
Psycho-Cleaner
26th February 2003, 20:45
scheiss posting
silent Bob
26th February 2003, 20:49
höhö 2x 12pack + champagner macht sicher öppe 5 fr.
wenni wott blöd cho: wo isch do choschteapassig für nicht-verdienende?
psycho-moschti
26th February 2003, 20:57
i chan au no 4.- vo allne zguet (en heissi schoggi) ;)
edit: ach jo genau ond 60.- för es tv-grätli
Psycho~Farmer
26th February 2003, 21:02
Originally posted by silent Bob
höhö 2x 12pack + champagner macht sicher öppe 5 fr.
wenni wott blöd cho: wo isch do choschteapassig für nicht-verdienende?
zahlt der doch eh alles dini eltere :keks:
silent Bob
26th February 2003, 21:24
lol
ja sicher mini herre verwöhnti geldkassierer
demfall
never again
silent Bob
26th February 2003, 21:48
nei i denk eifach so 5 stutz vo jedem de hämmer da vom silvester klärt (war 37fr und etwas)
klar isch wahrschinli en chline scheiss für oich, gar ned nennenswert, drum die reaktione
tatsach isch wohl eifach, ich und ihr, händ eifach zu differenzierti asichte und wertischätzige was usgabe agoht. d usgabe händ jedefalls mini erwartige be wiitem übertroffe, ich werd jetz mol schön alles izahle (mit eltern nochmals diskutieren wegen geldpumpen etc. blabla) und de hani schiferie wohl gha für die nächschte 2 johr. isch jetz gar ned bös gmeint, (ich ha mich jo iverstande erklärt woni zuegstomme ha zcho). mer passed wohl eifach ned zuenand i dere beziehig, that's it
Psycho-Cleaner
26th February 2003, 22:06
tut mir leid deine vorstellung vom ferienbudget überschritten zu haben, klar könnte man skiferien billiger haben .. die wohnung in verbier habe ich ausgesucht wohl wissend das es nicht das billigste skigebiet ist ... es wurden jedoch keine alternativen häuser,wohnungen in andern skigebieten vorgeschlagen somit bin ich davon ausgegangen das wir alle damit einverstanden sind halt auch ein bisschen mehr zu zahlen für unsere skiferien sie dafür in Verbier in einem der grössten skigebiete europas zu verbringen (ok davon haben wir nix gesehn, scheiss wetter) ..
im nachhinein ist man immer klüger ... ich würds wieder machen
Psycho~Farmer
26th February 2003, 22:11
naja was hesch denn denkt uf wieviel das es cho wird? ok ich het au öppe 100stutz weniger gschätzt, aber das isch wohl will mer eifach d hütte nöd voll gha hend.
und wege ermässigung für nödverdiener chömmer sicher drüber rede, hemmer jo au scho vor de ferie mal atönt... nur schiists mich ehrlichgseit ah, mir irgendwie z überlegge wieviel wo warum usw - bring en vorschlag de chammer drüber diskutiere.
gse denk au i dass es für eu scho öppis anders isch als für eus!
wenn mer d choschte verhältnismässig verteilt isch das jo sicher rächt... also zumindest solangs mer nöd grad total seit x% vom ikomme oder ebe i euem fall sackgeld :)
nächscht johr gömmer irgend in es chrutgebiet.
die sind nämmli amigs au no geil, het zwar vill weniger pischte, aber quantität isch nöd alles... zB laucherealp chani nur empfehle! weiss zwar nöd wieviel detobe e hütte choschtet und für e so en raucher und will-ned-laufen typ der horror, weil der nächste kiosk ist ca 600 höhenmeter unter der hütte :D
btw ernsthaft, hett niemert meh e rechnig offe vo wege iichauf? ich ha doch nöd all ichäuf zahlt, oder scho? fernbedienig zb
Psycho~MaC
26th February 2003, 22:15
wens öpis hilft chani ja au no öpis fuer min tag zahle unds benzin uf martiginy usw usw nur säge
Psycho~Farmer
26th February 2003, 22:18
lol jetzt sieht der thread langsam wie ne sammelaktion für arme kantischüler aus :crank:
silent Bob
26th February 2003, 22:25
nei da mitere ermässigung isch meh joke/zwischenbemerkung gsi als e forderig, (wiedermol smilie vergesse :rolleyes:), chammer aber drüber rede ;)
ich ha mit öppe 250 stutz weniger grechnet, es sind halt alles so chlini sache wo sich summiered wie z.b schigebiet, d wohnig wo de dur 6 statt 7 teilt werde muess (völlig zurecht, muess gar niemer druf igoh)
wie gseit dass zahle goht aber dass wars dann mol für es ziitli mit "verschwenderlebe" für mich
Psycho~Farmer
26th February 2003, 22:29
ok mir dörf aber au ganz ehrlich sege mir hends überhaupt nöd ernschtgno mit em stutz, mer hetted zB chöne bettwösch selber mitneeh, tvgrätli nöd vergesse :cool: und wasser anstatt alk trinke :kiffmehr: - :top:
btw lueg mal uf d geldbeträg :)
ha ghört de widler zahlt allne schüeler d wohnig - gell widler? wenn nüüt seisch werted mer das als ja.... okee :meintag:
Psycho-Cleaner
26th February 2003, 22:33
das bitzli ferie ufs johr do dörf mer scho chli geld usgeh ... mini meinig
silent Bob
26th February 2003, 23:17
Originally posted by Psycho-Cleaner
stimm dr zue, "chli" bliebt subjektiv, jedem sini meinig
Psycho~Farmer
27th February 2003, 08:43
als hetted die cheibe schüeler es bitzli ferie :stupide:
ich will au :emil:
:)
Odyssey
28th February 2003, 00:22
jawoll...
abrechnig :kiffmehr:
ich et au no e rechnig vo 150.-....
Cleani:
= 25.-
Bezahlt: Nei
Spörri:
--> 25
Widler:
--> 25
Moschti:
--> 25
Schitli
--> 25
bezahlt: nei
Odyssey
28th February 2003, 18:20
merci villmal no für die sozial geste wegem priisnachlass fürd kantischüeler!!!!
isch voll geil vo eu :D .... ne isch würklich mega flott!!!
Frosch
2nd March 2003, 20:28
Wydler:
Total : 497.-
Bezahlt: auftrag erteilt
zu den restlichen beträgen: wohin?
und von wegen alles bezahlen wie das farmi so schön vorgeschlagen hat, ich kann mir das ned leisten da ich momentan genug leide und jeden franken für aufmunterung ausgebe ;)
psycho-moschti
3rd March 2003, 19:33
1.: jo merci villmol för d'ermässigung!
2.: ähm da kontostand im moment fr 3.65 esch müend ehr leider nochli of mis geld warte, aber s'chonnd scho no...
psycho-moschti
7th March 2003, 17:46
hey, i machs eso: i zahle mol die "chline" schole bi frefi ond schiitli, de grosbetrag chönnt spöter, will i han ned gnueg för de cleani, ond denn wär s'andere scho mol abghocket
esch easy cleani wennd du nochli muesch warte?
Psycho-Cleaner
9th March 2003, 17:35
voll easy solang i ned mues 2130 8johr warte
psycho-moschti
9th March 2003, 19:26
also schiitli, du scholdisch mer no 100 - (92-10) =18 fr.
em frefi schold i no 25 - 10 = 15 fr.
d.h. schiitli chasch du im frefi irgendwie no 15.-fr geh, ond ich bestohne druf das du mer re räscht (3.- fr) persönlich verbii bringsch ;)
händ all beteiligte begriffe wie das i was gmeint ha? :crank:
Psycho-Cleaner
20th March 2003, 19:43
het bis jetzt erst de frosch iizahlt ?
hesch du e bestätigung das ich das geld übercho han ? ich find min kontouuszug ned :)
Odyssey
11th April 2003, 17:11
ich söt mittlerwiil iizahlt ha... right, oda? ischs aacho?
Psycho-Cleaner
12th April 2003, 10:34
mhhh ka, ich gsehs erst i öppe nem monet uf de gsamtarechnigg laub
Psycho~Farmer
11th May 2003, 19:34
fixed flügt use, de hyppi het recht :)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.