View Full Version : videos
illu
27th February 2002, 12:49
ich suche adressen von guten bw-videos(spielersicht!)
mfG illu
sic
27th February 2002, 13:36
falls du was findest gib bescheid, würd ich auch mal gerne sehen
[Hoschi]
27th February 2002, 16:37
hmm es git massewies Videos vo de OnGameNet spiel... ich ha voreme johr alli 5 games vom final 2000 zoge... weiss nid öbs se immer no git, aber ich ha se uf bw.de zoge... es het au no anderi videos gha dört... dr DaJ het gescht au no paar OnGameNet Videos zoge... es sind glaubs die vo [NC]...Yellow... sind geili videos wie daj mir verzellt het... gsehsch richtig wie das so isch in korea mit zocke und so... ahh jo... es git denn no e 10minütigs video wo mr gseht wie ei tag vom Boxer usgseht... dört gseht me au es zitli wie er zockt... probier mol www.ongamenet.com ich weiss ebbe nüm genau wo ich die videos zoge ha ;-)... villicht postet dir jo daj no gueti links =)
~Unbi~
28th February 2002, 12:44
hmm wenns jo uf dütsch wäri würdisch au echli drus cho:p hmm bruche en dolmetscher! ;)
`peOn
28th February 2002, 12:51
videos gibt es alle menge!
das problem is nur solch zu finden wo dus aus spieler sicht siehst und ned von einem obs !
ich glaub er ill du diese aus spieler sicht und das sind die ongamenet vods ned so viel ich weiss.
[Hoschi]
28th February 2002, 16:09
hmm dr DaJ het erst die neueste OnGameNet videos zoge und er het gseit dass d'kameras au d'taschtatur filme... und wenn du das privat video findisch vom Boxer gsehsch au wie er zockt, wie scho gseit... er het gseit er het die videos eifach gfunde uf google.ch... also gogo www.google.ch und gib i brood war oder weiss dr geier...
kiRby
28th February 2002, 16:52
frage a (aka fAtE aka Kareem)... Er hat noch uralte vids wo boxer z spielt, etc.
Er ist DEIN MANN wenn es um BW-Videos geht :p
BaCk
1st March 2002, 17:52
was gefunden?
illu
1st March 2002, 18:17
nö, ich bin auf irgend soner koreanischen seite gelandet, die ich nicht verstanden habe!:D
aber kommt zeit, kommt rat!
[Hoschi]
1st March 2002, 20:20
ich hab DaJ gefragt wo er die videos gefunden hat... und er hat gesagt einfach bei www.google.ch brood war videos oder weiss der geier eintippen... halt etwas fantasie musst du haben illu :P
-=@]-DaJ-[@=-
1st March 2002, 21:14
ich habe folgende url gefunden:
http://www.cyberfight.org/site/news/7585/
da gibts von 2001 (Garimto vs SLayers_'Boxer') die ongamenetfinals is in english
weitere folgen bald...
BaCk
1st March 2002, 21:17
GOGO 4 more =)
Defkon
1st March 2002, 23:08
hej daj brennsch mir die videos alli uf e cd und bringsch sie mir mol ind schuel,,,
merci
illu
1st March 2002, 23:40
das sind keine reps aus der spielersicht!
aber cool sind sie schon, mit all den zuschauern;D
[Hoschi]
2nd March 2002, 00:13
was willsch du denn? es video wo ein wärend em game vo sim starcraft bildschirm ufgno het? ich ha 2 gseh i däm stil... nämlig vom IntoTheRain und vomene Americanische gosu... ich ha das kei bizeli spannend gfunde... du gsehsch efiach wie er huere shcnäll mit dr muus umenand klickt... meh nid... OnGameNet videos zeige aber, wie dr typ dmuus und dtastatur handled...
aber jedem das seine... gelle
-=@]-DaJ-[@=-
2nd March 2002, 06:51
Originally posted by illu
aber cool sind sie schon, mit all den zuschauern;D
hei man das isch dört e volksport :) ich will au dört läbä :) e mega atmosphäre dört z game :) jojo ez nei isch us spieler perspektive hani nüt aber wie dr hoschi scho gseit het...es bringt dir fascht nüt du gsesch halt numme wie er d units handlet und micro halt wie ers genau macht mit shortcuts und hotkeys und eso, aber hotkeys muess jede für sich selber festlege. isch klar immer no besser als das sky ongamenet will dört bisch jo obser...aber was ich am geilste find isch ebbe wenn sie ihn vo usse filme, will den seht me wie er mit dr tastatur handlet und muus stürt...lol sollte eigentlich kein belehrungstext sein nur meine meinung :rolleyes:
illu
2nd March 2002, 10:12
ich han scho vo allem (obser-,spillersicht) videos! und mir gfalled eifach die us spillersicht am beschte!
[Hoschi]
2nd March 2002, 12:55
denn muesch halt videos zieh und hoffe... meh blibt dr glaubs nid übrig ;-)
vaDer
2nd March 2002, 14:04
cham ma mal de link posta wo ma grad zum dl chunt
will ned suchen :p
vaDer
7th March 2002, 18:00
äh nochma wegen den links
kann mir die jemand schicken? ? will mal die games sehen, vorallem die komentatoren sollen ja sau witztig sein ;)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.